fredag, maj 02, 2008

never knew.

lajk aj nävör siiin dä skaaaj biifåår.

valborg blev underbart. underbart I tell you! mina händer i hans, musik och skratt och öl och årets första dopp (även om det var ofrivilligt...). att komma in i värmen sen, krypa ner under täcket och ha någon brevid sig för första gången på länge, det var perfekt. så många kyssar och så mycket mys. jag har gått förlorad i kärleksdimman och för en gångs skull behöver jag inte treva efter orden. jag visste väl att du inspirerade. du och dina ljusa ögon. jag har så mycket jag skulle kunna säga till hela världen och så har det inte varit på länge. våren är här och det börjar bli grönt i trädtopparna också. solen sken hela dagen idag. vi fick pizza till middag och mamma kommer snart hem från finland. livet känns som en promenad genom chokladfabriken idag.

Inga kommentarer: