tisdag, juli 13, 2010

galopp galopp galopp

Cyklade hem-hem idag och mamma hade lite tråkigt, så hon bad mig hjälpa till lite i stallet och det eskalerade totalt och slutade med att jag fick ta en angenäm ridtur på Kingis :) Åh haha, vilken underbart skumpig ponny han är! Både han och jag blev sönderbitna av bromsar, men det gick bra, och hans leder verkade helt okej, så han kunde utan problem klara av lite snabbare gångarter. Var väldigt noga med att inte rida i för små volter bara, men han fick i alla fall sträcka på sig lite. Jättemysigt!


Har smuttat lite på spanskt rödvin och spelat massa Sims för att kunna ignorera den horribla träningsvärken i mina arma lår nu. Tur att jag bor med en massör, hö hö. För övrigt har jag träffat Ålands gulligaste barn idag. Alla tre var smartare än mig, hade starkare muskler och höll större kunskaper om Disney. Är inte alls underlägsen och avundsjuk.

Inga kommentarer: