onsdag, juli 07, 2010

mmmgrlmlff

Kaffe. Kaffe. Kaffe. Kaffe. Kaffe.
Det känns som att mitt huvud blivit överkört av ett tåg, som om jag vore en karaktär i vilken random driva-med-dagen-efter-comicstrip som helst. Fast jag tvivlar starkt på att det har något med alkoholintag att göra. Snarare att jag somnat med linserna i.

Fann det hysteriskt roligt att min första (och bevare mig väl, jag hoppas sista) tripp till Arken resulterade i att en vakt blev ordentligt uppretad över att jag stack in huvudet på herrtoan och ropade "Jacke?". Sen stirrade han på mitt leg i säkert två minuter innan han log ett elakt litet leende och sa att han inte kan identifiera mig på fotot. Blev lite smågrinig, men helt ärligt är det ju deras förlust. Tekniskt sett. De slänger ju ut potentiella storbetalare. Haha. (jag var helt pank och nästintill nykter.)

Har spendererat denna ljuvliga sommardag i en källare, hulkandes över diverse njursmärtor och infektioner hit och dit. Såg Sherlock Holmes. Den var helt-okej-nice. Och mycket smålustig.

Inga kommentarer: