lördag, juli 03, 2010

sjukaste suget någonsin!

Satt här framför datorn med en kopp te och kände att nej, jag är banne mig jättehungrig. Och så började jag fundera vad jag är sugen på. Jag kom fram till att jag var otroligt jättesugen på PURJOLÖK. Liksom... va? Vem i hela friden sitter och är sugen på purjolök såhär mitt i natten på en fredag? Varför är jag inte ute och partajar som alla andra ungdomar? Nej, jag ska minsann sitta här och längta efter lök. Hahaha, håhå.

Iallafall så skar jag upp lite purjolök och stekte det med olivolja och rev ner lite vanlig hushållsost. Blev faktiskt jättegott, men smakar lite väl stekigt. Kan förbättras.


obsobs: jag var egentligen bjuden till minst hundra jättecoola fester med massa kändisar och gratis champagne, jag ska egentligen inte sitta här och äta lök. bara så ni vet.

Inga kommentarer: