söndag, juli 11, 2010

hahaha

Det är tur att vissa av hästarna är rätt chill, speciellt Reo. Olle verkar nämligen vara snäppet rädd för dem (förstår inte hur, de är så snälla) och när jag skulle ta in dem i stallet en och en var det meningen att Olle skulle stänga grinden efter mig när jag höll i Kingis, men då hade ju Reo såklart gått efter, och Olle VÄGRADE gå i närheten av Kingis bakdel, alltså hoppade han undan och Reo promenerade glatt ur hagen, utan grimma eller något. Fick lite panik där.

Fast Reo var awesome, han följde efter Kingis rätt in i stallet och stod och chillade vid Houdinis box ett tag tills jag av någon anledning sa "Öh... Reo?" varpå han frustade irriterat, nickade åt Hodde och gick in i sin box. Roligaste jag någonsin sett. Hans beteende var så otroligt mänskligt :D

Inga kommentarer: