söndag, juni 27, 2010

AWESOME

Jonesh säger (05:08):
jag har invaderat jons dator
hon är lite småfull
du behöver inte fråga vad du ska skriva
Jonesh säger (05:09):
jag ska snart gå
i am not as think you stoned i am säger (05:09):
nej, det jag tänkte fråga var; det kan inte ha varit lätt att uppfostra jonas vid en så ung ålder!
men nu skrev jag det som ett konstaterande och inte en fråga... hm.
Jonesh säger (05:10):
jag blir så hämmad av dig för du är så söt snygg o smal
och det är inte jag....hahah
i am not as think you stoned i am säger (05:10):
vad är detta för snack? du är max tre år äldre än mig!
Jonesh säger (05:10):
good move
i am not as think you stoned i am säger (05:11):
jag slår vad om att du blir leggad på den lokala bensinmacken om du plockar upp lite folköl!
Jonesh säger (05:11):
ok
i am not as think you stoned i am säger (05:11):
har jag inte rätt?
Jonesh säger (05:11):
nu säger jag godnatt o tack för mig...sötis





...om jag skulle hooka Jonas tror jag inte det skulle bli nåt problem med svärmorsan. :D

1 kommentar:

Enkidu sa...

lebbtendenser hos jonas mamma, kanske därför han är bicurious