onsdag, juni 30, 2010

LYCKORUS I MAGEN!

Den är vår. Olle var där idag och tackade ja. 45 kvadratmeter, balkong som vetter mot solnedgångarna i väst, precis bredvid stranden, (needless to say, sjöutsikt över slemmern?!) separat sovrum och vardagsrum, ett kök, MASSOR MED GARDEROBER. Ett fint badrum. Cykelavstånd in till centrum, fem minuter till Greenhouse, fortfarande bra cykelavstånd hem till Sviby, busshållsplats på andra sidan vägen när det blir för kallt och halt att cykla. Jag är hysteriskt glad just nu. Aldrig mera underhyresgäst, nu får Olle och jag vara sambos i fred. Peace love and understandning.

Har redan pratat ihop mig med mamsen och hon och jag ska ta en liten tripp till Djävulens Spelhåla (aka ikea) för att köpa lite krukväxter, bokhyllor och tavlor. Och hämta min Audrey Hepburn-relief från Stockholm. Ååhhhhhhhhhhh. Lycka!

1 kommentar:

Lina -Zooda- sa...

SV: Det bästa jag hört på länge, så sant!