onsdag, juni 23, 2010

gulp

Min mage liksom mitt ego är totalt uppblåst och jag är såååå, så in i norden, in-i-helvetes-uppäten av myggor, och jag är dessutom allergisk. Alltså fyyy, det kliar och svider och brinner och allt är helt uppsvullet och jag vill allra helst gömma mig under ett täcke tills alla myggor brunnit helvetes alla kval, men sommar är sommar, nordeuropa förblir nordeuropa och jag antar att vi alla får lära oss finna i det. Även allergikerna. Amen.

Haha, det känns så löjligt, men jag saknar stan redan efter ett par timmar. Förstår inte varför jag föddes till att bli en sån inbiten och oföränderlig stadsmänniska när jag nu tvunget måste bo på Åland. Olle vill flytta till franska rivieran och bygga ett självförsörjande hus med solpaneler och växthus och marockaner (höhööööö) på taket och nej, det händer inget om man googlar "finns det mycket mygg på rivieran", däremot finns det mygg i Sydamerika, men de är tydligen snäppet farligare än vår åländska variant. Man kan få sjukdomar och såna saker. Försökte googla "hjälper plåster mot aids-myggor", fick inte upp något vettigt, mest insändare till Kamratposten från unga flickor som haft camsex med många killar och nu tror att de är gravida. Hilarious.


Åland är så fruktansvärt... upprepande. Jag har faktiskt mycket hellre en slentrianmässig tillvaro i New York. Där bor åtminstone Batman. True story. Jag googlade.

1 kommentar:

■□□ lina sa...

jag har inte haft ett myggbett på säkert fem år, de tycker jag luktar äckligt eller något!!! :D true story bro. (var tvungen att dela med mig, förlåt)