lördag, juni 12, 2010

Djupa andetag

Händelserik natt, krogen, adrenalinrusher, ett gäng idioter som tyckte det passade sig att vråla Sieg heil när vi gick förbi. Jag är och förblir glad över att jag karatekickade ärkepuckots ölburk ur händerna på honom.

Kom hem, fick ett galet, galet, galet, galet panikanfall. Har inte haft det på väldigt länge, så kanske mina nerver behövde släppa på trycket. Tog en zopiclone för att kunna få lugn och kunna sova ett par timmar, och det fungerade hur bra som helst (om någon känner sig vara i behov av att inflika att det faktiskt är JÄTTEdåligt att ta sömnmedicin när man förtärt alkohol så kan den personen slappna av, den mycket lilla portionen alkohol var till största del helt ute ur systemet).

Idag kan jag ju lugnt säga att det absolut inte är bra. Vissa motoriska reflexer är helt åt skogen, vissa rörelser känns ovana och fel att göra, känns nästan som att jag fått en liten stroke. Tungan är helt, vad heter det? Numb heter det på engelska, avdomnad, och det är lite läskigt, men det löser sig.

1 kommentar:

mia sa...

fan vilken nice blogg :D