söndag, juni 27, 2010

varsågoda och klampa in

Känner för att ha en frågestund igen, men det brukar inte bli så många som frågar något, haha. Kan inte någon av de få läsarna bara GO CRAZY? Hitta på något helt... klantarsligt barnsligt magiskt. Fire away. Okej? (vi får se hur det går)


(på tal om annat)
Har varit hos B&E och hälsat på Miiiilo, samt tittat på Simpsons, ätit lite ostbågar och tittat på när pojkarna hällt vodka IN I BENNYS DATOR. (nej, de är inte dumma i huvudet, de rengjorde den. men journalisten i mig kräver att få överdriva minsta lilla händelse för att fascinera eventuella läsare) (förresten läste jag just en krönika om hur man tänker i blogginlägg när man blir tillräckligt inbiten, och det var det bästa jag hört på länge faktiskt, eller, jag gör iallafall så!)

Nej, nu ska jag vidare ut i cyberspace. Det kanske har några nya uttryck jag kan snappa upp som är mer kompatibla med detta årtionde.

Inga kommentarer: